Friday, January 29, 2010

Thanks

Selamat malam dan salam 1 malaysia semua kawan2 yg tercinta..
rase macam dah lama x mengarut dalam blog nih almaklumla sejak kebelakangan nih aku sgt2 la bz..Alhamdulillah rezeki aku semakin murah.. Terima kasih kepada yg MAHA ESA kerana telah melimpahkan rezeki keatas aku...Terima kasih juga kpd Mak n Bapak yg telah banyak mendoakan aku..Terima kasih juga kepada 'Gundut' aku yg amat2 aku sayang kerna x putus2 menyokong aku dan memberikan kata2 semangat..

Aku sebenarnya baru jerk balik dr Jusco.. sedap makan malam nih selepas seminggu aku menahan perot utk tidak makan yg bukan2...kunun diet... malam ni ku bedal habis2an.. makan pizza hut.. pumpkin aku yg belanje... habis jerkk makan kami ber2 berjalan2 di jusco...then tetibe jerkk masok kedai sasa.. aku just nk cadangkan perfume kt bf nih... aku suka akan bau perfume nih.. tergoda!! then alih2 di berminat dgn perfume yg aku cadangkan...
hahahhaha....xkan aku nk tgk jerkk kot...aku pon nk la jugak... hati bf mn x terusik bile tgk gf terpisat2 tepi botol perfume.... hahahhahaha... last2 aku pon dpt sekali...
yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! thanksss syg... I LOVE U SO MUCH...
pilihanmu memang terbaik!! I LIKE


ni la perfume aku yg dipilih oleh bf tercinta
ni plak pilihan aku utk die...terbaekk x???

No comments:

Post a Comment