Sunday, January 25, 2009

Craziest MissEd


Missed....Missed...Missed Call?....no lar...Missed lol...dgn sume yg penah aku tinggalkan...

bukannyer tinggalkan kekasih...tp all memories yg tlh ku tinggalkan sebb dh berlalu pergi..

huhu...sebenarnyer sbb aku dh mkin tua laa...tahun nih 23thn...waaaaaaaaa....

sedey nyerrr...dh nk grad...nk masok alam keje plak...bkn alam fantasi tau...

kalu dulu aku selalu memintak sedekah pada kedua org tua ku (time kasih mak n bapak..eca sayang 2-2 skali)...tp dalam mase yg xkurang dr 5bln aku yg akn jd pemberi kpd kedua org tua ku...bkn bg sedekah..dorg xpnh mntk...tapi aku yg kene bg utk kenang jasa baik dorng...

oklahh...membebel plak...aku nk lalui kembali zmn kanak2 smpai laa ke alam kampus..

alam kampus yg paling indah yg penah aku rasekn...hilai tawa (heheheheh).... masam...masin...manis...ermm...indahnyer....pada Netballers UiTM Malacca..(2005-2009) korg da best among da best...dr mule aku jd junior smp aku jd senior aku bersame team nih...players selalu bertukar ganti tp aku ttp n msih disini...walaupon bertukar ganti tp hubungan kekeluargaan yg kite semai dlm team amt2 aku rindui...pd adik2 yg tinggal dlm team nih...korg kekalkn la hubungan mesra korang...n hormatilah KAK LEHA bkn hanya sebagai coach, pengurus tp juga sebagai IBU korg kt kampus..tnpa dier kte hanyut di telan waktu...heheh...miss u kak leha...n to all my teammate....LOVE U GUYS

3 comments: