Sunday, January 25, 2009

ReaLLy need u....?? :D


Hari nih xd pape yang menarik yg aku lalui...seperti biase hidup aku di hurungi kegelapan (maner ader gelap...terang jerkk)..hehhe...xlaa...aku agak busan bler xd sorg pon nk ajak aku kua ngedate..pesal erkkk....kawan baik aku pon dh semakin melupakn aku...yer laa...dier dh ader kawan yg lg sorg tuh...so g maner2 pon xd nk ajak...(kecewa gak)..tapi aku xsalahkan dier 100% tp ader laaa 69.99%...heheh....bler aku tenung dan merenung...aku terpk...mengapa dan kenapa kawan aku tuh dh xajak aku kalu g jenjalan...ermmm...aku rse aku dh dapat jawapannyer....

agak sedey bler aku terkenangkan zaman kanak2 kami...heheh sgt rapat...main guli sesame...ronde naik beskal sesame2...panjat pokok sesame...jatuh pokok pon sesame....wkakakak....dahan pokok xmampu nk tampong ktorng yg comey2 nih...

aku rse sumer ni berpunca dr aku gak...aku terlalu bz...dier selalu gak ajk aku dulu g memane..tp aku ader jer alasan...yer laaa student cm aku nih selalu jer ader keje nk buat...tp kdg2 aku xnk joint dier pon sebb aku dh ader date lain...aku rase dier pon kecik ati gak dgn aku...tapi ape kn daya...aku cube sebaik mungkin tuk luangkn mase tuk dier...tp mgkn dier xsdr...pd sahabat aku yang aku kenali sejak dr dalam perut tuh...MAAFKANLAH SAHABATMU INI...andai selama kiter berkawan nih aku ader tersinggungkn ati ko...pape pon...kau la sahabat aku sampai ke akhir..tanpa kau jgk hidup aku nih sunyi...hadirlah pada setiap detik dlm hidup aku...

No comments:

Post a Comment