Monday, January 18, 2010

GAMEs...OPEN PERAK with MELAKA TEAM

Hye kengkawan!!!
nk tahu x?? tuk game kt perak nih sebenarnye aku xtahu pape pon....
tetbe junior aku call mintak tolong sbb player xckup...alahai adik sorg nih... (ILI)
nape x bagitahu awal2 atleast aku standby laaa...jog2 sikit ker..buat tekan tubi ke..
tahu2 jerkkk kene siap2 n tunggu kt RnR dengkil...hahahhahaah cam kelaka plak..
dengan sepantas kilat aku pon call sahabat perjuangan aku...(FIENA)...
mengajak sahabat seperjuangan untuk bersama2 mengulangi zaman2 kegemilangan...
dalam masa 2jam jerkk kiteorg buat keputusan n bersiap2...
ni sedikit tatapan buat semua...gambar2 di tempat kejadian...


muke sebelum ke padang...baru bangun tito n xmandi nih
ILI, AD and Me... nih pas 1 game
kt depan tandas menunggu next game
hahahha..muke kepenatan setelah bertungkus lumus ptg tuh
menyambut kelahiran OLA..kekekek



handle with care,
Echa Love

No comments:

Post a Comment