Tuesday, January 19, 2010

NEXT UPDATE

Assalamualaikum semua pembaca blog....
Hello.Hai.Namaste.
Jam sekarang sudah menunjukkan 9.05 am, aku di opis sementara menunggu kelas yg seterusnya.
Biase la keje macam aku ni...selalunya keje xbanyak kalu da siapkan semua nota2 & tutorial.
Pagi ni aku xleh nk berpuase sbb hehhehehhe adelah biarlah rahsia...
Aku bangun tepat jam 6.50am, celik mate jerkk aku terus menuju ke bilik housemate aku (kak ita).
tok..tok..tok "kak ita, bangun" itulah rutin seharian aku selepas bergelar housemate kepada insan ni. Aku x pernah miss untuk mengejutkan dia sebab nnt punch kad merah... =)
Mase mule2 duk umah sewa ni...selalu jerkk lambat....selalu jerkk merah...
Almaklumla sebelum ni rumah jauh dari opis & selalu kiteorg kua awal but now bile da dekat (3minit jerkk g opis) lagi la nk kua lambat..
oopsss sebenarnye bukan itu cite yg aku nk kongsi bersama korang...
Cerita ini bermula di 'Kedai Kopi'
I : eh! jom kite g vacation nk??
M : jom2 aku xkisah...kite g langkawi nk??
E : wehh..bestnye, budget mahal x?? aku xd wet nih..
I : ala tunggu gaji la baru g...ok gak kalu g langkawi..

itulah bibit2 perbualan kami 3 sekawan...tapi last2 kiteorg x g langkawi...
hahahhah...nak tahu kemana arah tujuan kiteorg nih???
jeng..jeng..jeng...
PULAU MUTIARA ADALAH DESTINASINYE...

Mulenye kiteorg nk g ber3 tp akhirnya br5..
AKu, Cheetah, Mokcha, Monica & My cupcake....

Dengan berbekalkan bihun goreng yang dimasak oleh monica..
kamu ber5 dan bersama 2 biji kenderaan...memulakan perjalanan ke utara..
Destinasi pertama kami adalah "Bukit MErah LakeTown Resort"
Best gile wehh g sana...
Gambar mase mandi xdpt nk ambik sebb kami letak dalam loker...

Lepas berpenat2an baru la kami meneruskan perjalanan ke Penang..
Disana Pemandu Pelancong dah menanti kami (Abg Fizi)

Selebihnye korang tengok jerk la gambar2 yang ade erkkk
sorry la erkk...gambau x bersusun....
hahahahahah....tunggang tebalik skit

the King of Jungle
depan pintu Bukit Merah
perhentian mane tah...kekekekke lapa nih..benti makan bihun
hahahha...ketakutan tuh.. larikkkk
sssshhhhhh... muncung sape yg paling sexy
naik chairlift nk ke waterpark
naik bot nk ke org utan island
mai2 beli...monica nk beli jerok...best gile
skuad renang berirama
bertawar2 dengan tokey jerok
hehhehe...beli tiket nk naik bukit bendera
mokcha ade perasaan x pueh hati dgn monica nih
bagaikan dalam penjara pudu...padan muke korang
ele2...bagai arang dibelah 2
apo name tokong ni tah...ponet mendaki nih



No comments:

Post a Comment